!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Bullmamma...

Idag började min dag tidigt. Var på sjukhuset vid hav 9 för att ta hypposens sprutor sen efter det tänkte jag att ja nu ska jag fan åka till arbetsförmedlingen när jag ändå är vaken så tidigt. så vid kvart över 9 var jag där men då HAR DE INTE ÖPPET och de öppnar inte förän vid 10 så förbannad bestämde jag mig för att skita i det idag igen. Har dragit ut på det i 2 veckor nu inte så jätte smart kanske.. Behöver ju skriva in mig men men.. åkte till mamma istället så nu är jag här och hjälper henne med typ allt.

Så nu har jag sytt gardiner, ska sy kuddar. mamma har ju bestämt sig för att ha ett par så fina kuddar i det skrikigaste förgerna i batik.. skit snyggt NOT!!!!

Så nu sitter jag här och skriver har glömt tvätten som jag tvättar kom jag på nu så den får jag nog ta. ska väl ta och baka nått gott oxå. så man kan ta med sig in till stan pch bjuda folk på..

kommer nog en liten rad senare vad jag har gjort mer under dagen..

Jo jag har ju kollat på the secret så nu ska jag leva efter det.. Allt du tänker på kommer till dig.. mitt motto jag skla få pengar och ett jobb.. tänk goda tankar nu =)

hej hopp Vicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback