!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

En helt otroligt underbar dag =)

Min dag började tidigt idag, helt otroligt att jag kom upp tidigt =) Var på sjukan och fick mina sprutor och nu har jag bara 2 veckor kvar tills jag har kommit upp i den höga dosen, som jag sen ska ta var 6e vecka i ja 3 år...
Efter det åkte jag hem till mina föräldrar, lovat mamma att hjälpa henne att städa huset. Så i dag har jag städat nått så helt sjukt mycket. Jag har burit lådor upp på vinden, ner till källaren, dammsugit hela över och under våningen, jag har skurat toaletter, badkar. Burit sängar fråpn vinden och ner till undervåningen, bla,bla,bla  Så jag e heeeelt slut..

Sen har ju jag och pappa yrat när vi skulle upp på vinden och leta sängar och allt möjligt, helt svart var det och jag hade pannlampa.., var nog jävligt snygg då.. NOT..

i morgon ska jag träffa tjejen som jag jobbade som personlig assistent åt i ett år.. ska bli kul att träffa henne.. =)

Sen på fredag ska jag på en jobb intervju =) vist e det roligt =) e skit glad..

Sen så tänker jag på lite annat oxå hihi men det berättar jag om senare när man vet hur det går =) hihi

pussar Vicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback