!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Oj nu har det hänt lite saker....

Ifredags var jag ju på jobb intervju, det gick bra tror jag. Ska lämna referens bara.
På fredags kvällen blev jag upppassad av D, han lagade god mat och så drack vi vin och myste.

Lördagen
så var ja på stan med Sandra, Karin och syrran. på eftermiddan var vi och tittade på bio  Bedtime Stories den var mysig tyckte jag. Sen gick jag och Karin hem till henne och lagade mat och började dricka vin, öl och schots, Jag var inte nykter när man gick där ifrån.

Söndagen var jag bara bakis och tittade på 3 filmer, sen somnade man tidigt..

Igår så var jag på sjukan och tog mina sprutor har bara 1 gång kvar nu sen e det var 6e vecka som jäller.. så jävla skönt..

Idag är det möte på arbetsförmedlingen och sen är det hem till mamma och pappa det bär av..

Lite vad som har hänt det senaste i mitt liv. Gott att man får pengar i morgon så man slipper gå runt och inte kan köpa nått...

pözz  Vicke

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gumms!! Jag har utmanat er båda på min blogg! Så ni får göra uppdraget varsin gång :) Kramar!

2009-02-25 @ 19:17:38
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback