!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Söndag på soläng...hihihi

Mys söndag ute hos Martina och barnen..
Igår kväll satt Vicke och jag och kolla på film, miss secret agent 1 och 2.
vid mitten på 2:an så somnade fröken minning, kan bara inte hålla mig vaken när jag ligger i soffan.
Stackars Vicke gick hem vid tolv efter våran fantastiska myskväll, som hon hade med sig själv...hihihi.
Men nya tag på söndag, vi åkte till Martina och planerade en promenad, på väg till Veddige så började väl oljelampan lysa!!!!! vi var redan lite sena, men vi svängde in på karlssons och köpte oss en olja.
Vår promenad blev av och nu sitter vi och ska fika, stackars Agnes grät sista halvtimmen hem.
En eloge till Martina som höll min hela vägen ;) , sån önskar jag med att jag blir när jag har en liten knodd.
Nu sitter jag och Agnes och väntar på gröt och kaffe, hon e mycket gladare nu. Vicke står som vanligt i köket och hjälper till. BULE BULLE BULLE BULLE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback