!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Torsdag...

Idag vaknade jag tidigt igen, helt otroligt =)

Idag så håller jag på att baka frallor, får se hur de kommer smaka eftersom jag gjort på lite måfå..

Känner att jag inte är på det bästa humöret, PMS.. Fattar inte varför det ska vara så,, humm men men man får ju leva med det..

Ikväll ska jag hem till D och det ska bli mysigt, längtar gör jag.. hihi =)

i Morgon är den stora dagen då jag ska på intervju är lite nervös men det löser sig nog..

tänkte att jag får skriva lite när frallorna jäser =)

hej hopp

Vicke

Kommentarer
Postat av: B

Håller tummarna imorgon ;)!

2009-02-19 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback