!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Äntligen röda slingor i håret....

Nu äntligen fick vi till de röda slingorna i Vickes hår, värsta rockern!!
Jaha ikväll ska jag och Vicke testa om våra talanger i bowling på "wii" är lika bra i verkligheten...och  imorgon ska vi åka till Ikea och köpa säng gavel till mitt sovrum..jippie, äntligen en större säng..Jag och Vicke kom på att vi kunde byta sängar, hon har två 90 sängar som jag och Jonte kan ha och hon tar våran 1.20 säng. Bra deal...ser fram emot imorgon!!!
Och en till grej, köpte nya gardiner och ny duk till mitt kök, Lila..det blev jätte bra, nu ska jag bara se till att min så kallade "handyman" tar tag i att skruva upp en hylla åt mig så är vi snart klara med vårat hem...
Ha en trevlig Lördag, för det ska jag och Vicke ha.

/Karin

Kommentarer
Postat av: Nojas

Nu börjar det likna nått. Mer inlägg :D Keeep it up! Lots of lööööv

2009-01-25 @ 12:38:27
URL: http://nojasepic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback