!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

En sömnlös natt med en massa tankar...

Jag låg och tänkte på hur olika men ändå lika jag och Karin är, så här kommer det jag kom fram till i natt.
 
Olikheterna..
Karin hon har förhållande och bor ihop med sin kille. Hon är lång och kan sjunga väldigt bra ( en underbar röst), hon har en dansutbildning, kan flytande engelska både i tal och i skrift. Karin har en liten rumpa så alla kläder passar henne ( väldigt snygg klädstil) Karin gillar fina smycken som är lite mer kvinnliga

Jag då är singel bor själv i en etta ( men trivs väldigt bra), Jag är kort och kan inte sjunga ( folk blir döva) Jag är ubildat som behandlingsassistent ( väldigt nöjd med det) Kan prata flytande engelska men skrift är något som inte riktigt fungarer för mig( har läs och skriv svårigheter) Jag har som min mamma sägen en "päron rumpa" så alla kläder passar inte mig, man kan nog säga att jag har mer en rockig stil, Jag har töjda öron snibbar.


Likheter...

Vi älskar att ha roligt för det har vi alltid när vi är tillsammans. IRONI är något som vi utövar. Vi gillar att spela wii för det är vi riktigt grymma på (jag leder :P)  Vi gillar båda att dansa och ha en fylla lite då och då. Vi är jävlig Snygga men kan oxå bli jävligt fula (men det är inte så ofta). Vi är båda väldigt händiga och är som två bullmammor. Vi gillar när de i våran omgivning mår bra... Det finns ju mycket mer som vi är lika på men lite svårt att komma på nu när man sitter här och ska skriva.

Så detta var vad jag kom fram till under en sömnlös natt på jobbet..

pussar och kramar Vicke

Kommentarer
Postat av: Lina

O jag är nog mest lik Vicke :)



Ni är bra o jag tycker om er !

Nu jag bjuda er på kladdkaka :D

2009-01-03 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback