!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

En Väldigt dålig dag för mig idag..

Idag kom det som en chock. jag får inte jobba kvar på mitt jobb.. Jag trodde ju att det gick jätte bra. men det gjorde det ju inte då.. så idag har det varit lite tårar och så men men livet går vidare.. Så nya tag med att söka jobb och så blir det nu. kankse hinner träffa Martina och barnen lite mer nu oxå..

I helgen hade jag skit roligt Tack så jäte mycket tjejer och killar.. Blev dock lite full men men det e ju sånt som händer.. både jag och karin satt och undrade hur det kom sig för vi drack en jävla massa vatten oxå.. hummm

I går var Vi hos karins Föräldrar och åt midda det är alltid lika mysigt och gott. Tack Helen och lars för den goa maten =)

Så så det det ut för mig Jus nu och ja lite upp och ner just nu...

Kramar Vicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback