!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Får väl skriva en rad..

Idag har jag varit hemma hos päronen hela dagen. Fick fin besök av Martina och lilla Hugo, man kan ju bli riktigt sugen på att skaffe en oxå. Men jag tycker än så länge att det är gott att lämna tillbaka han när han blir lite mammig.. haha..

Annars har jag bara suttit och fixat med mamma och pappas nya dator så de kan ladda ner och så. Men att förklara för sånna som är över 50 och halv senila som inte förstår sig på datorer och teknik är lite jobbigt och det kan lätt leda till lite små gnäll från båda hållen..

Lagt upp kort från nyår nu på Facebook oxå så det är skönt att de har kommit på plats med..

Nä nu ska jag fortsätta fixa med allt här hos päronen..

många kramar Vicke

en liten bild på Hugo som jag tog igår..

Kommentarer
Postat av: Lina

Ni är inte så bra på att skriva i bloggen.. skärpning :)

2009-01-09 @ 17:59:25
Postat av: Martina

Här händer inte så mycket!!

Håller med Lina: Skärpning! =)

2009-01-11 @ 22:59:11
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: Celestial/Nojas/Jonas

Wtf?? Kom igen nu! tunnaste bloggen jag sett. Vill ju läsa va som sker i era liv! Skriv FFS!!! :D

2009-01-19 @ 01:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback