!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Jobb, jobb, jobb... ????

Jag söker ju jobb då som ni kanske förstå som läst det.. Idag har jag skrivit ut en massa jobb som jag ska söka. Hoppas, hoppas, hoppas att det kansle blir nått av det.. Annars har jag pratat med Lina idag hon bor ju i sthlm så jag får väl flytta dit om inte jag får nått jobb här nere.. Satt och tänkte om jag kanske skulle söka jobb i gbg men det e inte riktigt min stad. jag e mer en sthlm tjej.. trivs uppåt i landet vet ej varför men jag gör nog bara det.

Igår var jag och syrran då och träffade Mange och Gurra. Känns väldigt bra var inte så svag för mange som jag har varit de andra 7 åren så jag måste ha gått vidare.. Han är ju trotts allt gift och har barn. men men det skriver vi inte mer om här..

Sen har jag ju funderingar på om jag kanske ska utbilda mig till nått men VAD???? det e skit svårt och jag har ju redan skulder till csn så jag kan spy på det..

På fredag blir det modevisning på fästningen och det ska bli riktigt kul vi får väl se bara om vi får tag på biljätter vi är väl ute i sista stund men hoppas kan man ju göra att det finns 2 kvar till oss. sen blir det nog en utgång den kvällen med.. hihi mysigt..

ikväll blir det nog en promenad med min kära Karin, Vi var ju ute härom kvällen och gick men jag förstår inte riktigt för jag hade inte ont i kroppen igår men i dag har jag verkligen det.. men men det blir nog bra bara jag får röra lite på mig.
Har ju gått ner 3 kg detta året bara så jag e nöjd fast nu måste jag bli lite mer fitt..

puss och hej leverpastej..

Vicke
ps. det kommer blid på mitt hår snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback