!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Livet går vidare....

Jag knner att jag inte kan sitte hemma och bara vara bitter över att jag förlorat jobbet.
Jag har nu då börjat söka och kolla upp en massa jobb alternativ men jag tycker det e lite svårt..
Min mamma är helt underbra hon försöker verkligen få mig på bättre humör så i dag har vi varit och handlat lite och jag fick ett par skor var rea så de kostade ju bara 100 kr =) wiii jag tycker att de är jätte fina...

Sen har jag sen halv 15 i dag umgåtts med Martina, Agnes och lilla Hugo ( Jocke har oxå varit med)
Martinia är en helt underbar tjej hon finns alltid där och får en alltid på bättre humör så det är skönt...

På fredag ska karin färga håret på mig =) komer bli skit snyggt om det blir som jag tänkt mig kommer bild på det vid ett senare tillfälle..

Har ju börjat skriva mer nu eftersom det inte blir så mycket av det men ska bättra mig och säga till karin att hon med måste skriva lite mer.. sen får vi ju skriva lite om vad vi gör ihop med =) och det e mycket sjuka saker kan man säga..,.,., ¨

Det gick nämligen jätte bra för oss i helgen som var trotts allt vatten... Hahahahaha

Men allt kan man ju inte skriva här som man har varit med om eller gjort.. Hihi

Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår eller i måndags..

Nu ska jag mysa vidare med martina och familjen ( lillen har ju blivit så stor och Agnes är den sötaste lill tjejen )

Massa kramar Vicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback