!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

Räknings ångest...

Jaha då har man kommit till den delen av månaden när man e nöjd med att man fått lön, det är ju bara det att allt försvinner ju pga av alla jävla räkningar...suck. Bitter blir man.
Men idag fyller Mamma år och vi har ätit middag ihop, jag , pappa,mamma och Jonte, jättetrevligt:)

Jag och pappa har diskuterat att åka till tyskland för att handla livets dryck, känner att det är lite tomt i det så kallade barskåpet. Man vill ju ha möjligheten att bjuda på något nån gång.

Kort inlägg idag, men har varit hängig och har fruktansvärt ont i magen så nu ska jag lägga mig i min nya säng och gosa med Ralph!!! (katten)                                                       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback