!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Vicke&Karin´s 2009 -

usel bloggare...

Jaha, jag hörde att det hade varit klagomål om att vi bloggade dåligt...jag tar åt mig som fan...nojjas och martina!!!
Sen jag började jobba så har jag varit jätte dålig,,,samtidigt så händer det inte så där jätte mycket spännande på mina vardagar...om ni inte vill höra mina samtal om reklamationerna som kommit in under dagen. Hahahahahah.
Så där roligt att lyssna på....
Nå, vad har hänt sen jag skrev sist. Jo min kära blogg kompis blev av med sitt jobb, j'''t tråkigt!! Men jag ska försöka peppa henne.
Jag fick reda på att de inte behöver säga upp folk på jobbet i dagsläget, och det känns bra :)
jaha..det var mitt spännande liv, jag får väl återkomma med mer spännande inlägg. hihihi
Ha det bäst, imorgon e det fredag..yippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback